SELAMAT DATANG KE BLOG SK SUNGAI PUTERI

Wednesday, February 27, 2013

KEJOHANAN BADMINTON KELOMPOK ROMPIN PANTAI UTARA



Pada 26 Februari bertempat di SMK Sungai Puteri telah berlangsung Kejohanan Badminton Peringkat Kelompok Rompin Pantai Utara. Seramai tujuh orang pemain telah menyertai kejohanan ini untuk acara perseorangan lelaki, perseorangan wanita, beregu lelaki dan beregu perempuan. 

Dalam acara perseorangan perempuan, Nurul Nordiana telah mendapat tempat pertama manakala Nur Syukriah mendapat tempat kedua. Nurul Nordiana dan Nur Syukriah sekali lagi berjaya mengungguli tempat pertama bagi acara beregu perempuan. Manakala pasangan beregu Nur Hanani dan Wan Nur Izzah mendapat tempat ketiga.

Arif Najmin dan Zulaiman yang digandingan bagi acara beregu lelaki berjaya menggondol tempat ketiga di belakang beregu dari SJK (C) Rompin.

Menurut Jurulatih SK Sungai Puteri, Encik Mohamad Zainal bin Muda, beliau amat berbangga dengan prestasi setiap pemain yang menyertai kejohanan ini walaupun persiapan untuk menyertai kejohanan ini dilakukan dalam tempoh masa yang singkat. Beliau berharap kejayaan ini dapat diteruskan pada masa akan datang.

No comments:

Post a Comment